marți, 1 septembrie 2009

Am o criza...

Ah serios...stau si ma gandesc la ceva, caut un raspuns pe care nul gasesc si ma apuca toti dracii.Probabil sunt totusi stresata pentru clasa a XII-a si nu realizez.Ideea e ca azi mi-am luat o revista si ma uit sec prin ea...ajung la pagina love & sex, de ce tot copii de 13-14 ani scriu?Culmea ma ca toti au probleme cu masturbarea, fostul/fosta prietena, faptul ca se indragostesc de vecina de la 10 care e maritata si are copii si tot felul de povesti ridicole.Citez, Anda 13: "Prietena mea cea mai buna se masturbeaza zilnic.Parintii ei au prins-o si i-au spus ca nu este bine, fara a-i da nici o alta explicatie.Oare este ceva gresit in a te masturba sau ei inca nu au realizat ca suntem in 2009??"...Nu, frate, problema e ca voi, la varsta voastra...adica pe voi ar trebui sa va preocupe cu totul alte chestii, nu cum sa e freci far' sa te prinda ma-ta!Ah...inca o faza nasoala, ca sa vezi ce impresionisti pot fii unii.:>Copii care cred ca lumea se imparte intre rock si manele.Citez, Casy 14 ani: "Imi place de un tip mai mare cu 4 ani decat mine.El spune ca sunt mica pt el.Oare nu ma place pt ca ascultam muzica diferita, eu rock, el manele?Daca ii scriu un SMS imi spune ca are iubita.Nu mai suport, am refuzat multi baieti pentru el, chiar si un rocker.[Whoah...e cazul sa te sinucizi, Casy.]Nu stiu daca e dragoste sau obsesie. [E prostie, tu...esti cu capu'] Ma imbrac ca rockerii, ascult black si trash si poate nu ma vrea asa.Ce ar trebui sa fac?Sa uit de el?"...nu, draga Casy, poti incepe prin a te maturiza.
Unde se duce lumea..:))Ah...sor-sa lu' Nicoleta Luciu e urata.oh da...are tzatze.Fascinant...

4 comentarii:

  1. Esti penala=)) ..dar sunt in totalitatea deacort cu tine..>:D< xD

    RăspundețiȘtergere
  2. probleme mondiale domnule, ce in coace si incolo. fiecare cu ce il dore. fi sigura ca daca aveau ocupatie cel putin nu ii framnta masturbarea, pt numele domnului! si amu ne mai indragostim dar un nu zis in fata tocmai de persoane dupa crae suntem in limba nu inseamna ca se sfarseste lumea asta mare... copii copii si haine rele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Uhm...chiar numa acum ti-ai dat seama ?!:)) De cand am citit primele reviste in genu' gasesti numa copkile intre 11-16 ani cu asa zise "probleme"... Pe mine una ma amuza rau...apoi ce sa mai zic de saracii psihologi..creca toata ziua stau si se crucesc.
    Fi atenta..BRAVO [nr 16] : Bebe 13 ani: " De doua saptamani sunt cu un baiat care imi zice ca ma iubeste enorm [wow:X ce dragoste pura:X] si ca nu ar vrea sa ne despatim niciodata.[yea..look! There's a pig! He's flying 8->] De o mie de ori mi-a zis sa ne intalnim, dar nici o data nu mi-a zis 'azi sau maine' , ci spunea doar asa ca sa nu se spuna ca nu a avut intentia. Vorbim in fiecare zi pe mess si cateodata la telefon , dar nu ne-am vazut nici o data.[get a life!!!] Multi imi spun ca este doar o relatie virtuala, pe mess! [indirect, ti-au zis ca esti proasta] Ce sa fac?"
    Ne mai miram ca tara asta se duce de rapa 8-|

    RăspundețiȘtergere
  4. nu..e pur si simplu adevarat...imi luam si io reviste d'astea cand eram mai mica..plm..stupid posts..jurnalisti de tot cacatu care nu stiu sa formuleze un articol cum tre'..si deaia exista si astfel de articole..crezi ca intr o revista "normala" ar fi cineva de acord sa vada un articol de love & sex in care sa scrie copii??
    uhm..really?NO!

    btw..miss you!

    RăspundețiȘtergere