joi, 10 septembrie 2009

Incotro merg?[2]

Si in continuare ma intreb 'incotro merg?'.Si tot nu-mi dau seama.Ar trebui sa ajung undeva.Pentru ca asta fac cu totii, se chinuie sa ajunga undeva.Unii reusesc, unii mor incercand.Sau nu incearca deloc si se lasa purtati de val.Intr-o lume ca a mea, alb-negru, cel putin asa o vad eu pentru ca nu gasesc ceva ce m-ar bucura, e greu sa ajungi la destinatia propusa pentru ca mereu ceva te impiedica.Mi-ar placea sa pot iesi din mine si sa plutesc pe apa albastra a unei alte lumi.Dar se pare ca nu exista o alta lume.
Am fost cu mama in oras si printre certurile tipice mama-fiica, am avut o scurta discutie despre viitorul meu despre care ea spune ca va fi un total esec.Am vorbit despre facultatea pe care as vrea sa o urmez, insa daca nu va aprecia lumea ce fac, voi fi foarte dezamagita de mine.

Nu este imposibil sa atingi sunetul.

2 comentarii:

  1. alb-negru, nu stiu daca te consoleaza dar momentan vad la fel lumea... dar presupun ca va trece si norul acesta ce acopera culoarea. e imposibil sa nu vedem si noi culoarea la un moment dat, nu? sperand la mai bine atragi un pic de culoare... asa zic multi, poate e adevarat. sunt in curs de verificare a teoriei! :) incearca si tu!

    RăspundețiȘtergere