duminică, 13 septembrie 2009

Incotro merg?[4]

...Imi place sa stau noaptea tarziu sa ascult sunetul noptii.Care e sunetul noptii?!Ticaitul ceasului de pe perete, in forma de Pooh Bear, mai latra cate un caine, altul ii raspunde, mai trece cate un rambler, mai baga vecinu cate un 'bagami-as!!' cand joaca CS, ritmul meu respirator, pot sa-mi aud si inima.Toate astea au o muzicalitate unica si linistitoare.Parca e si un pic infricosator.

Eu tot nu pot dormi.E aproape ora 2 si eu mai numar razele lunii albastre, care bate printre jaluzele.Maine am atatea de facut si tot nu dorm.E naspa supradoza de cofeina.Simti cum te macina, dar te macina placut.

Parca imi e rau, imi bate inima tare.

3 comentarii:

  1. iti bate inima prea tare de la cofeina... stiu senzatia... intr-o zi de la 65 de batai mi-o ajuns la 97... numa cofeina mi-o "dat" mama dupa aceea.:))

    RăspundețiȘtergere
  2. asta e o poezie frumoasa .
    Da-i o forma.
    "Imi place sa stau noaptea tarziu si sa ascult sunetul noptii......
    Care e sunetul noptii?!
    Ticaitul ceasului de pe perete,
    latratul cainelui
    pasii grabiti ai unui repebel intarziat, respiratia mea ritmica.
    pot sa-mi aud si inima!
    Toate astea au o muzicalitate unica si linistitoare.
    Parca e si un pic infricosator...

    Eu tot nu pot dormi........
    E aproape ora 2 si eu mai numar razele lunii albastre,
    care bate printre jaluzele......
    Maine am atatea de facut si tot nu pot dormi.
    E supradoza de cofeina!
    Simt cum ma macina, dar placut.

    Parca imi e rau, imi bate inima prea tare!"


    Imi place.
    Succes la scris!

    RăspundețiȘtergere