marți, 29 septembrie 2009

Incotro merg?[7]

Nu mai suport o alta durere de cap care persista de cateva zile.Nu mai suport stresul asta si nu stiu cum sa scap de el.Nu vreau sa ma ajute nimeni, vreau sa ma ajut singura, vreau sa pot sa visez iar spre alte lucruri care ma faceau inainte sa zambesc si care acum ma lasa rece.
Vreau sa ies cu o gasca de fete sa ne plangem de parul si pielea noastra.
Vreau sa ies cu baietii la tenis si o bere.
Vreau sa merg intr-un loc frumos, cand e ceata si soarele bate printre copaci, vag, sa fac poze.
Vreau sa-mi fac un tablou mare si sa mi-l pun pe perete, sa-l semnez, ca parintii si sor-mea sa isi aduca aminte de mine de fiecare data cand trec pe langa el.
Vreau sa treaca odata toate astea.
Simt nevoia sa ii sun pe vechii prieteni, doar ca nu stiu de unde sa incep.Mi-e frica de faptul ca probabil nu ma vor asculta...Mi-e frica sa nu fi uitat de mine..
Vreau sa merg sa mananc o prajitura si sa termin cartea aia la care ma chinui de atata timp...pentru ca nu am timp.Cand prind putin timp liber, dorm, sa recuperez.
Nu mai vreau sa trec prin ce trec...Vreau sa fiu linistita.Vreau sa zambesc iar.Vreau sa ma indragostesc.Vreau sa tremur de bucurie.Vreau sa fiu mandra de mine.

Imi recomanzi ceva?...

4 comentarii:

  1. Cauta sa te regasesti. Fa ce iti place, incearca sa te simti bine. Fa niste poze, munceste mult sa le faci, chinuie-te sa iasa bine apoi bucura-te de rezultat. Si fii mandra de tine. Esti deosebita!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc...Dar tot mi-e greu...Si din cauza asta o sa-mi fie greu sa ma adun sa ies la pozat.:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. fa ce-ti place, cand iti place si doar cum iti place.
    atat! restul vine de la sine!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. bah..
    hai pana in blaj vreo 2 zile..iesim..bem niste beri..si ti revii :)
    daca nu...hold it tight ca in vacanta urmatoare mi au promis ai mei ca ma lasa sa vin la sighi..
    asa ca...

    the taiFUN vine :) >:D<

    te iubesc blondix! >:D<

    RăspundețiȘtergere