duminică, 6 septembrie 2009

Incotro merg?

E o seara rece, in casti se aude o piesa preferata mie.Cred ca e Escape the Fate - Situations.Nu realizez, merg mai departe, nu aud nimic doar melodia, vag, pentru ca nu sunt atenta.Ma uit in jur, in timp ce merg spre centrul orasului meu.Ma uit la masini, la oamenii de pe strada, oamenii din statie, norii de deasupra cetatii si din cauza apusului acestia au o culoare mov combinat cu roz, rosu portocaliu si albastru.Arata ciudat.Norii par niste siluete distorsionate.
Merg mai departe.In cap mi se aduna tot mai multe ganduri stupide.Ganduri carora nu le pot gasi un raspuns si nu stiu de ce.Poate nu ma duce capu'.Ma gandesc la faptul ca mai am exact un an si parasesc orasul.Pentru totdeauna si niciodata nu va mai fi la fel.Nu-mi pasa, zambesc, merg mai departe.Mi s-a schimbat melodia dar nu-mi pasa ce melodie e.Ma opresc undeva si inspir o gura de aer.Mai mult e praf, sunt langa drumul european.
In minte imi vine intr-una un nume.Numele asta ma streseaza.Persoana aia ma streseaza.Ma bantuie, e ca o obsesie.Privirea, ritmul respiratiei, mirosul, parul...toate le simt.Ma simt ca un animal salbatic salivand la o bucata proaspata si calduta de carne.Dar totusi nu pot sa nu ma gandesc la tot.Singurul moment in care uit sau imi fuge mintea in alta parte este cand citesc ceva captivant, incandescent, hipotic, band cafea si ascultand una din piesele mele preferate.Dar asta nu dureaza mult.Cateva ore si iar revin toate in mintea mea.
Ma fac sa zambesc toate astea dar zambesc in timp ce ma incrunt pentru ca nu e bine.E ceva ce trebuie sters.Urgent!As putea sa fac asta desi e destul de greu, dar nu detest aproape nimic mai mult decat un om slab, plictisit, deprimat si trist, cum sunt eu cateodata.Dar trec peste pentru ca mi-e scarba de starile astea care cateodata ma ingroapa.

3 comentarii: