sâmbătă, 19 septembrie 2009

Incotro merg?[5]

Asadar pana la urma am inceput scoala.Sezonul f*cked up.Ce-i mai naspa e Bacalaureatul pe care il vom da cu totii pana la urma.Mai devreme sau mai tarziu.S-a schimbat legea aia de lemn si noi acum stam si ne dam pumni in cap ca de ce am chiulit la biologie in toti acesti ani?De ce faceam misto de dirigu' in orele de fizica, in loc sa invatam materia.uite ca s-a schimbat si acum dam bac din fizica sau bio sau chimie...Sau mai stiu eu ce.
Asadar am incepr, prima sapamana a fost despre...cat de mult am pus-o anul acesta, asta ne reaminteste fiecare profesor care intra in clasa.Eh, adevarul e ca daca am fi fost mai atenti in 9-11, era alta poveste.Putem recupera.
In drum spre scoala, am reintalnit multe lucruri de care parca imi era dor.De exemplu, in statia de autobuz era lumea ce astepta sa vina autobuzul, si dintr-o data, simt un miros puternic, ce-mi aduce inapoi niste amintiri pe care credeam ca le-am uitat, un miros profund.Un miros care-mi aminteste ca am avut o pisica [Mitzy-Pitzy], si in baie la noi avea ladita ei cu nisip care mirosea exact ca tipu' pe langa care am trecut.What the...?!
Trec cu Andreea si Andreea prin parc, mergem spre scoala.Ce poate fi mai frumos decat aerul curat de dimineata, elevii care se indreapta spre scoala, elevi sarguinciosi, dornici de invatatura, sau cocalari, in cea mai mare parte, care asculta la telegon maneaua preferata, data tare binenteles, sa auda si puicutza din partea cealalta a parcului, noua manea, si poate o agata cu prostia sa desavarsita....Am deviat subiectul...Si in timp ce mergeam spre scoala, langa banca noastra [adica banca pe care stam de obicei dimineata] era o gramajoara suspecta.Ma...ma gandeam ca nu vad bine, ma uit mai atent, cand ce vad...?O gramajoara cu o consistenta care semana cu zama de legume, de toate formele si marimile, culori de toate culorile, whoah...ghici...cineva a vomitat pe jos.Oh..si ia te uita...nu e singura...mai e una langa Globus.F*CK!!!
To be continued...

2 comentarii:

  1. Da .. ne'am trezit prea tarziu.(tot timpul asa e).. iar acum nu avem altceva de facut decat sa tragem taree. O sa reushim! O sa fie bine beib` >:D< luv u

    RăspundețiȘtergere