duminică, 30 august 2009

Te urasc, tu!!

Mha...Nu am ceva personal cu ea, pt ca nu am cum sa am ceva personal, sau as putea, cert este ca e o imbecila, grandomana si urata!
Stii de cine vorbesc?!De cioacla aia de Madonna sau cum dracu o cheama.Nu stiu de ce, defapt stiu, dar am o problema cu tanti.Frate, ai 50 de ani...ajungi la o varsta in care chiar daca ai putine kile si nu esti grasa, nu-ti mai sta bine in haine de stripper.Ah serios, meri plimba-ti nepotii in parc, si iti dau un sfat, nu le canta, lasa-i sa doarma linistiti.
Nu inteleg pentru ce e atat de 'WHOAAAAH!MADONNA!!'...arata rau, canta normal, nu are voce speciala, chiar nu are.Adica...si eu as putea sa cant ca ea.Oh...e ciumeaga ca-si ridica cracii de pe care spanzura pielea batrana pana la cap?Fascinant...
Doamne...se trage de la febra, dar tre' sa-mi spun parerea.Nu mai suport.
Ah...ai vazut cum arata centru bucurestiului din cauza concertului tau stupid?Ai niste fani la fel de prostalai ca tine.
AAAHHH!!!

3 comentarii:

  1. Asta-i ca lamaile mucegaite. Daca nu o arunci cu totu' din casa, pute. Deh, inca una care nu suporta ca i-a trecut vremea.

    RăspundețiȘtergere
  2. da-te drecu', fah! ce acida esti! de asta te iubesc! :*

    RăspundețiȘtergere