luni, 3 august 2009

De ce, bhai...?

...De ce facem aceleasi greseli?De ce de cate ori imi dau seama ca am dat-o in bara, o mai dau o data...si inca o data...si tot asa la nesfarsit...Greseli minore dar care te fac sa te simti foarte prost.Chestii care se intampla inevitabil...Chiar daca incerci sa nu faci asta, tot o faci...Pt ca esti cretin!...A...vorbesc despre mine...Nush dc vb la persoana a 2-a...e vb despre mine.Eu sunt proasta care o da in bara..oops..Da...Si de cate ori zic ca nu o fac iar, tot o fac...Tampenie.Si toata ziua am fost intoarsa pe dos incercand sa-mi dau seama, de ce dracu ma simt asa?Dand mereu vina pe insolatia facuta la Soskut, cand defapt imi dau seama ca e din cauza la cacatu ce l-am facut.
Ma simt vinovata.As vrea sa ma gandesc ca nu s-a intamplat nimic, dar nu pot, pt ca-mi pasa.
Fuck..
Si nu..nu am omorat pe nimeni.

3 comentarii:

  1. Ii vorba cumva de mine/:) :-S?
    PM pls..

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce gresim repetat? Istoria ne invata ca nu invatam din istorie:D

    RăspundețiȘtergere
  3. pai sa vezi ca esti om deci gresesti de multe ori si greselile se repeta... asta e o mare problema: sa fi om. si da, logic ca te simti prost mai ales atunci cand faci greseala de crae te-ai ferit o viata intreaga... pana la urma urmei ar trebui sa ne asumam greselile, sa le indreptam daca putem si sa mergem mai departe... hai, repejor, zambeste! :)

    RăspundețiȘtergere