joi, 6 august 2009

Fuck police!

Nu ca as avea ceva cu politia, dar sunt dementi rau.Adica...in loc sa se ocupe de bolnavii aia mintal ce ii bat pe altii si le fura telefoanele, ei se iau de oameni mai linistiti.De ce?De ce dracu?!
Eram la un festival...cred ca erau defapt Zilele Bergenbier la Blaj, cand un card de politisti se apropie subtil de mine si unul ma intreaba 'scuza-ma d-soara, faci parte din secta emo a copiilor ce se sinucid??Un buletin de identitate, va rog?' ... da de unde pana unde?Arat eu a om mort?Arat eu ca si cum m-as sinucide, si de unde pana unde emo se sinucid?De unde pana unde emo e o secta?Fuck!!!Astia ar trebui mai intai sa se informeze concret ce inseamna emo si toate alea...Oricum, avand in vedere ca eram usor ametita mi s-a parut amuzant.A 2-a zi m-am enervat ca dracu' cand mi-am amintiti.
A doua faza era ca ma dadeam cu skateu' pe o strada pe care nu prea circula masini, oricum eram atenta, nuaveam nici castile in urechi ca sa nu aud masinile sau ceva...cand opreste la vreo 10 cm de mine masina de politie si 2 ciumegi de politisti se leaga de mine ca 'de ce nu ai far?!De ce nu ai macar vesta verde sau portocalie?Daca cineva nu te vede si da peste tine?Vrei amenda??!??'...frate...cum sa-ti puifar la skate?Frate cum sa nu ma vada ala din masina?E chior?Daca era chior, fii tu sigur ca nu lua carnetu.Bha frate...acum o saptamana sau 2 eram cu o prietena si iara se leaga politia, tot de mine, binenteles...ca ma vad pe mine mai blonda ca de ce nu merg pe trotuar...
D'oh...cum sa ma duc pe trotuar cand acolo is parcate masini si unde nu sunt masini sunt gropi de cativa centimetrii.Daca cm viteza sau nu-s atenta, cad si-mi dau dracu cu capu de o piatra si mor!!
Pe el nu-l intereseaza, frate.Asa mi-a si spus...ca pe el nu-l iontereseaza.Ca cica daca-mi da amenda dupa ama gandesc ca are ceva cu mine.Da sa stii ca cred ca are politia din Sighisoara o problema cu mine.:)) Arat a criminal?:))

2 comentarii:

  1. poate areti tu a criminal sau poate au creierul de marimea unei alune... varianta a2a mi se pare cea mai buna de crezut.

    RăspundețiȘtergere
  2. asculta Trash Yourself - Fuck the police :))

    RăspundețiȘtergere