duminică, 9 august 2009

Pentru voi...

...Fac treaba asta.Adica un timp, vreau sa nu mia scriu nimic, sa nu mai postez nici o fotografie, sa nu mai intru pe messenger, am nevoie de o schimbare.Si pt voi fac asta, pt ca in ultimul timp consider ca nu mai sunt in regula.Asa ca probabil am nevoie de un timp singura, sa ma gandesc la unele treburi, sa-mi pun ordine in ganduri si sa ma scap de unele pt ca presiunea e prea mare.
Daca ti se face dor de mine, ma gasesti ooricand la telefon si poate iesim lao Cola in parc.
Have a nice day si pls aveti grija de voi.:)

3 comentarii:

  1. eh, e normal sa stai singur ao vreme . am innebuni daca ar trebui in permanenta sa stam intr-un mediu mare, plin de oameni... si in plus, e bine sa meditezi.poti ajunge la concluzii foarte sanatoase pt tine.grija de tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu mi se pare un lucru prea bun. eu unul am facut asta cum cateva zile si nu am ajuns la o concluzie foarte buna despre mine. dar ai grija de tine :X

    RăspundețiȘtergere