sâmbătă, 29 august 2009

Timp liber

Sunt sigura ca macar o data, saptamana asta ai stat pe balcon/ terasa casei/ sezlongul din gradina trezindu-te ca te gandesti adanc la faptul ca mai e foarte putin si incepe sezonul de stres, oboseala, rutina, dureri de cap, incepe scoala.Cam asta fac eu de cateva zile incoace si desi crezi sau nu, abia astept!E ultimul an al meu de liceu, va fi un an destul de greu, tensionat si incarcat, trebuie sa trag tare pe ultima suta de metri, sa excelez la tot ce se poate.Astia din ultimul an banuiesc ca vor face la fel.:)Sincer, nu prea imi sta acum capul la stresul ce urmeaza pentru ca va fi ceva...gen, cu totii ne vom unii mai mult, ne vom atasa unii de ceilalti, pentru ca suntem cu un an mai mari si probabil mai maturi.Sper...
Mi-e dor de colegi, de dirigu', de profii care ma intreaba pe rand pe coridor "Ce mai ai de gand sa iti faci la par??" si eu le raspund cu un zambet obosit de dimineata.
Vara asta, pentru mine a trecut mai repede ca de obicei.Nici nu-mi amintesc ce am facut.Sunt frustrata la greu ca vara-mea [ http://sulphursoul.blogspot.com/ ] nu a avut timp de pierdut cu lucrurile care ne faceau noua placere odonioara pentru ca s-a apucat de scoala de soferi.Asta a fost si ultimanoastra vacanta "impreuna" (de o saptamana jumate, aproape 2) si ma gandesc serios sa fac ceva sa salvez situatia asta de lemn.
Imi va fi dor de mirosul cafelei combinat cu mirosul cartilor vechi pe care le-am citit dimineata sau in timn ce o culcam pe sor-mea.Apropo, am gasit Lupul de Stepa de Hesse, var-mea.In sfarsit!Mai stii cat l-am cautat??:))
Imi va fo dor de serile tarzii pierdute pe dig cu prietenii, de Andra si cartofii nostri pai, de sor-mea, de reviste gay pentru fete, de noptile tarzii in care vorbeam la telefon pentru ca nu puteam dormi sau cand ma uitam cu sor-mea la Hannah Montana sau la Ben 10.Dimineata devreme ma chema cateodata Anni la plaja (pe la 8 si ceva...cu noaptea-n cap)...E mult de spus dar putin timp a mai ramas.Si totusi ce rost are sa le mai spun?Totul s-a dus.
Recomandari:
*Carti - Lupul de Stepa de Hermann Hesse;
- Anna Karenina de Tolstoi;
*Muzica
- Bibanu - Berea Mea;
- Dance Trauma - Suba / Militieni;
- Michael Jackson - Give In To Me;
- Bad;
- Earth Song;
- The Prodigy - You'll Be Under My Wheels;
- The Used - Blue And Yellow;
- Hospital;
- Poetic Tragedy;
*Filme - Home Town Story;
- Monkey Business;
- Bus Stop;
- The Misfits;
"...Intr-adevar, n-aveam nici un motiv sa-mi doresc sa merg mai departe pe acest drum care ma purta spre zone din ce in ce mai rarefiate, care semanau cu fumul din cantecul de roamna al lui Nietzsche."

3 comentarii:

  1. doamne, doamne, ce ti-i si cu scoala asta!eu imi urasc diriga si colegii. de-as putea i-as impusca pe toti......dar din pacate nu se poate. ehe, lasa ca treci si peste ultimul an d eliceu si vei vedea ca va fi bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. hai sa nu vorbim despre Lupul de Stepa, nu-mi face bine. ah, da, daca imi iau carnetul, stii, ne plimbam, poate ca merita, pana la urma. te inteleg....

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce coincidenta !Nici mie nu'mi place!

    RăspundețiȘtergere