miercuri, 12 august 2009

I'm back.

More powerfull.Yeah...right...Adica, am revenit pt ca mi-am dat seama ca eu chiar nu am ce sa incerc sa schimb.Adica...degeaba schimbi ca tot la fel ti se intampla.
Stateam intr-o seara si ma uitam pe Mtv la nu mai stiu ce emisiune, si dupa aia, incepe emisiunea lu' Alice.
Bha...n-o inteleg pe tipa aia.Care-i problema ei?E mai rau ca mine.
Trebuia sa zic cv.
Anyway.Zilele astea am avut timp sa ma gandesc la ceva.Ceva chestii si e ft gay concluzia pe care am tras-o.:))
Ah...Stii, asta era ultima mea vacanta.Vara viitoare am bac, inscrieri pe la facultate, porcarii, mult de invatat, n-o sa mai am timp de multe.
Vacanta asta s-a dus, mai este doar un pic din ea si pot sa spun ca am avut cea mai naspa vacanta.Nu am facut nimic.Am ratat ocazia sa imi petrec timpu cu vara-mea, pt ca face scoala de soferi, am ratat Festivalul Medieval.Adica, am fost, dar fara ea, ceea ce era o traditie.
Am ratat totu, vacanta inca decurge aiurea, nimic nu e cum vreau eu, cum imi doresc, totul e urat, totul e deampulea.
EXTRAORDINAR!!!!
Sper ca tu sa fii mai bine ca mine.

Un comentariu:

  1. hai mno, daca nu o mers ucm ai planuit nu inseamna ca vacanta a mers aiurea, sa stii. priveste mai bine. sunt unele lucruri mici care au umplut vacanta la maxim. sunt sigura ca sunt acolo, undeva.

    RăspundețiȘtergere