joi, 21 ianuarie 2010

Somethin' new.







11 comentarii:

  1. Da, ba, mersi!
    Vreau sa pun din ele si la promotie.
    Mi-a crescut de cand nu ne-am vazut asa...sanatos.Tre' sa iesim la o ciocolata calda.

    RăspundețiȘtergere
  2. ...la biblioteca se citeste ... (MF)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, si pentru ca imi place a citi, mi-am facut niste poze pentru promotia de anul asta in biblioteca.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. esti prima blonda care stiu ca are ce cauta intr-o biblioteca:*:*. Scuze pentru ca raspund asa tarziu...abia acum am net:P. Stiu ca o sa ma ierti, nu ai ce face altceva:))):*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa e.;))
    Ah..Multumesc ca esti de aceeasi parere cu mine.:))
    Da, intr-adevat, o sa te iert pentru ca...pfff..Ce dracu' ma fac eu cu tine?
    :))
    >:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place cum gandesti:*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti frumoasa pis`, chiar frumosa. Imi place ideea ! >:D<

    Hmm, astept cu nerabdaaare shooting-ul de maine ;;) LY :X

    RăspundețiȘtergere
  8. TE cred, bai.AStept cu nerabdare sa te transform in 'marioneta' mea.:X
    Ly back.:*:*:*

    RăspundețiȘtergere