miercuri, 13 ianuarie 2010

Imi refac viata.

Adica?Adica...Daca pana acum am fost tot timpul cu mici probleme pe cap care ma bagau in adancimi, acum nu va mai fi asa.Daca pana acum aveam privirea aia goala dar plina de durere, nu va mai fi asa.Daca pana acum eram trista/suparata/depresata sau mai stiu eu ce..Nu va mai fi asa.Promit!
Pentru ca zilele astea am avut niste persoane nemaipomenite langa mine si care m-au ajutat sa-mi deschid ochii si sa-mi reorganizez totul si sa privesc fotografia din alt unghi.Le multumesc din tot sufletul ca m-au ajutat sa realizez asta, cred ca imi va fi mult mai usor.
Sunt pregatita sa dau bacu, in afara de matematica, of course.Sunt pregatita sa fac multe lucruri.Sunt pregatita sa primesc lovituri din toate partile si sa te lovesc inapoi cu zambetul pe buze.:D
Eu te sfatuiesc sa faci acelasi lucru ca si mine.Ar fi mai bine pentru tine si pentru restul.:)

3 comentarii:

  1. Be ready for everything , my lady !

    Suna ciudat dar asa s-a simtit si asta s-a spus :D

    Si da , ai dreptate in ceea ce spui... toti ar trebui sa faca asa ... desi recunosc ca in aceste momente ma cam bate viata... dar nu imi pare rau ... oricum se traieste dupa cum vrea ea ... eu sunt ca o dublura in calea ei

    RăspundețiȘtergere
  2. de sapt trecuta am inceput si eu sa aplic un fel de atitudine ca a ta....si zau ca da roade. ar trebui noi astia depresivii si zambim... alungam depresia, nu de alta.

    RăspundețiȘtergere
  3. esti cu adevarat talentata
    felicitari (MF)

    RăspundețiȘtergere