duminică, 31 ianuarie 2010

Din tristete iese ceva frumos.

Am ales 'tema' asta dintr-un motiv anume.
Din cauza unor probleme, nu am fost in apele mele zilele astea.Mai exact de cateva saptamani incoace.Pe langa toate astea, am pierdut si o persoana foarte importanta pentru mine.Si...din toate lucrurile astea, totusi, probabil din cauza lucrurilor urate ce se aduna, am simtit nevoia sa fotografiez.Asta ma face mereu sa ma simt mai bine.Am si desenat ceva frumos..
In fine...Le multumesc celor care m-au sustinut si au fost alaturi de mine.Veti avea mereu un loc special in inima mea.I love you, guys!
-------------------------------------------------------
'Pisi...Crezi ca suntem in stare?Ai chef?hmmm...esti sad.Exact ce-mi trebuie...Hai...transmite starea mea.Fii suparata...'
Pisi:'Sunt!!Argh!!!!Hai sa le facem!'
'Okay..vrei un ceiuc cu rom?...cred ca e terapeutic...'
Pisi:'Nu!...Yoah...Suna telefonu'.'

5 comentarii: