vineri, 1 ianuarie 2010

2010?

Sau e o zi ca oricare alta?E la fel.Cica mai sunt 2 ani pana la moarte.Crezi?Hmm..Esti fraier/a.Sau apuca-te sa mergi la biserica si citeste Biblia.Poate ajungi in Rai.[Hell yeah!]

Ce am facut de Rev?Am stat acasa cu ai mei si sor-mea.Am mancat, am baut sampanie, am savurat artificiile, foarte putinele artificii pentru ca e criza.Oamenii nu mai au bani pentru prostiile alea.Oricum...sunt oarecum ilegale, spre binele tau.Dar de obicei ce-i ilegal e mai palpitant.
Am facut niste poze INGROZITOARE, vi le arat, ca nu-s naspa, dar nah...In ultima vreme o cam dau in bara.
Nu sunt pregatita pentru 2010, nu sunt pregatita sa fac 19 ani, nu sunt pregatita sa dau bacalaureatul, nu sunt pregatita sa gatesc pentru ca nu sunt deloc facuta pentru asta.Ah..iesi m-am taiat urat de tot cand o ajutam pe mama la gatit.Si i-am zis ca mai bine mananc morcovi si varza de Bruxells toata viata decat sa gatesc.
Deci...Cred ca incep anul cu...stangul...Pentru ca nu am cheeeef...Ma duc sa-mi fac temele.
P.S. - Recomandari: Jesse McCaney - Leavin'
Mini Viva - I Left My Heart In Tokio
Jason Maraz - I'm Yours
Porcelain and The Tramps - I'm Your Favorite Drug
Jamiroquai - Little L
La Multi Ani! Sper sa fie mult mai bine anul asta!Cu Basescu la putere...Raman doar vorbele mele.Cel putin cititorilor mei...Multa bafta, fericire, bucurii si multe dulciuri!

Full of shit, huh?

4 comentarii:

  1. NU, pozele sunt reusite. Imi place cea cu luna, s-ar mula bine la avatarul meu, sunt un lunatic incurabil:))). Lasa ca stii ce am facut eu de revelion deci nu te mai plange:P. Si vreau sa-mifaci cartofi prajitzi, sau s-o inveti pe sotioara mea( stii tu care:P) sa-i faca, fara unghii printre ei. Hai La multi ani!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase pozele..:D si imi place felu in care transcrii gandurile..nu stiu ..e asa ceva deosebit:>. Ai grija de tine >:D<..

    Si la multi ani :*:* sa fi fericita si sa ai tot ce iti doresti si sa ai noroc sa iti realizezi toate visele :).

    Pusic dulce :*

    RăspundețiȘtergere