luni, 28 decembrie 2009

Marea

Mi-e atat de dor de mare incat azinoapte am avut un vis foarte tare.
Eram la mare cu sor-mea.Cerul era albastru spre indigo, dar un cer nemaipomenit de curat!Soarele nu ardea, era caldut, perfect cat sa faci baie si sa nu

te arzi la scoare dupa.Marea era colorata in toate culorile curcubeului.Dupa miscarea valurilor, se schimbau si culorile.Era foarte curata.

Nisipul era de o finete nemaisimtita!Nu era insa colorat,a vea culoarea sa normala, doar ca era foarte fin, nu erau scoici care sa te zgarie.
Mi-am scos aparatul foto sa fac poze, dar in aparat, pozele nu aratau la fel.Marea era cum e ea normala.Nu avea culorile alea minunate, nu era stralucitoare, nu se misca in felul ala...
M-am trezit si am zis 'woaaaw...Trebuie sa desenez asta!'
O sa ma apuc dupa ce ies de la dus.

Hai...ia si asculta Jazz...Lasa manelele, o sa visezi si tu frumos.;)

3 comentarii:

  1. Asculta rock si o sa visezi acvile :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Dude...Ascult rock, dar nu visez nimic.
    Sau visez tobele alea...doamne ce dor mi-e, cred ca-mi iau betele si fug pana la sala.:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Si da, o sa desenez o acvila cu 2 craciunite.
    Happy?:))

    RăspundețiȘtergere