sâmbătă, 12 decembrie 2009

Full of shit!

Ceva ce nu credeam ca voi scrie vreodata, ceva cu ce nu sunt eu de acord.'Ts about love.Gen...ce dracu e iubirea?Ce e iubirea la varsta de 18 ani?Ce e iubirea la 40 de ani?Dar la 70?Mai e iubire?Mai exista asa ceva pe aici?

La 18 ani...E varsta 'critica', atunci cand treci prin tot felul de schimbari, incerci sa-ti gasesti locul in lume, crezi ca totul merge prost, vezi totul gri, te victimizezi, dramatizezi...Cunosti.Dar la un momentdat simti ca ai nevoie de afectiune, de sustinere morala si o cauti peste tot.Esti vulnerabil/a si frustrat.Okay, gasesti afectiune la un momentdat dar tot nu e indeajuns.De ce, dracu?Pentru ca te astepti la anumite chestii dragute de care nu ai parte si n-o sa ai.Devii frustrat/a iar, te oftici, dar nu renunti.De ce?Pentru ca..Deaia!Nu stiu sa raspund.A dracu' treaba.

La 40 de ani.Mai rar love.De obicei e rutina, obisnuinta, depresiile ca devii mos/baba tot mai iute.Nu sunt multe de spus.Nu stiu, am 18, dar ma uit in jur cam cum e si-mi fac o idee.Okay, obisnuinta si nici sa vrei nu mai poti trai fara el/ea.Bine...poate tu poti.

La 70?E cel mai frumos.Daca ai norocul ca sotul/sotia sa fie inca in viata, e frumos.Te sprijini intr-o carja, tremuri, vezi rau, incetosat, lumea e altfel.Ea/el e langa tine, il/o privesti, plin/a de riduri, urat/a, carunt/a sau fara par, dinti falsi, daca au rezistat, poate-i are in pahar, nu conteaza, te uiti la el/ea si ce vezi?Persoana cu care te-ai casaorit acum 50 de ani, aceeasi persoana de care te-ai indragostit, dragostea cateodata reapare, chiar si la 70 de ani.Nu-ti pasa cum arata, nu-ti pasa ca s-a ramolit, tot ce e important e ca a avut curajul si puterea sa imbatraneasca alaturi de tine, zambindu-ti.That's love.

Mai exista asa ceva?

Tu ce parere ai?

6 comentarii:

  1. hey,eu is mic ,prost si ungur,ce stiu eu;))

    todeauna ai dreptate:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Totdeauna, Ungure.
    Dar stii indeajuns incat sa poti vorbi.
    Apropo, thanks for being there for me.Chiar si cand sunt de nesuportat.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. :)

    Interesant..insa eu sunt de parere ca e mai bine sa nu iti bati prea mult capul cu gandul la asta. Adica, dragostea la 40 de ani? Poti sa simti dragostea si sa te simti iubita si la 50-70 de ani atata timp cat esti sigura pe tine. Oh, and btw - the age is just a state of mind - pana la urma te poti simtii bine, tanara si iubita si la varstele mentionate mai sus. Ei bine, asta depinde si de persoana cu care imparti acest sentiment;)

    Depresii? Depresile exista de cand e lumea. Depresia care nu este altceva decat o afectiune psihica care poate sa apara in viata oricui, indiferent de varsta. Iar la 18 ani, majoritatea tinerilor au parte de acest sentiment.

    Ideea este, draga Cristina, sa te poti controla, sa fii sigura pe tine, sa-ti incepi zilele cu piciorul drept asa cum se zice si sa profiti de viata cat poti tu de mult. Sunt 100% sigur ca nu ai probleme cu chestia asta:)

    Pana la urma doar singura viata avem. De ce sa nu profitam de ea?

    RăspundețiȘtergere
  4. Yeah, Robi, mi-am exprimat parerea in mare, adica, e clar ca nu am de unde sa stiu cum e, doar ca, ma uit in jur si cam asa vad eu lucrurile.Ai dreptate in ceea ce spui.Noi trebuie sa ne gasim locul in lume si probabil persoana de care sa fim alaturi pana inchidem ochii.
    Apropo de inchis ochii, eu tot nu pot sa dorm.E...1:16 a.m. WTF?!

    RăspundețiȘtergere
  5. Atty.celalat ungur19 decembrie 2009 la 03:34

    Sa stii ca ai dreptate kriss....de multe ori vad copii p strada sau altundeva si cand ii apuca zic " te iubesc"..shi in multe cazuri el/ea zice si eo te iubesc......wtf......?.........pun pariu k fff putini stiu ce e dragostea........whatever.:-@.............si aja imi place cand vad o bab si un batran care merg p strada si se tin d mn...:X..........

    RăspundețiȘtergere
  6. Lasati oamenii sa se iubeasca,se poate si mai rau....poate se casatoresc.

    RăspundețiȘtergere