luni, 28 decembrie 2009

I'm outta here...

Ceva ce nu credeam ca se va mai intampla vreodata.Ceva ce am crezut ca va dura la nesfarsit, in viitor vedeam asta, dar nu stiu ce va iesi pana la urma.Cred ca nimic.
Atatia ani sa incerci sa faci sa fie bine, sa fi alaturi de toata lumea, sa fi prieten cu toata lumea, sa te neglijezi facandu-i pe altii sa fie fericiti in locul tau.Pentru ca asa iti place, asa te simti tu bine, pentru ca crezi ca poti sa schimbi lumea, DAR NU POTI !!!
Atatia ani sa ai persoana aia alaturi de tine, cu bune si rele, ignorand lucrurile rele...si dintr-o data, totul cade pentru niste mici tampenii, pentru ca nu iese cum o vrut ala/aia, pentru ca eu trebuie sa fac ce zic altii si de data asta spun nu, nu frate, de data asta fac cum cred eu! Chiar daca e bine sau nu ce fac, lasa-ma sa ma ard...Si nu-mi spune dupaia 'ti-am spus eu' ci fi fericit/a ca ma incred in tine ca sa plang in bratele tale, nu ma da la oparte sa-mi areti cat esti de tare-n clanta.
La un momentdat se pierde treaba asta.Suntem mari, n-ar trebui sa ne preocupe asa ceva.Ar trebui sa ne preocupe lucruri importante, viitorul pe care il avem la un pas de noi, nu sa ne certam, nu sa stricam tot ce am construit, nu sa lasam totul balta pentru nimic.
Nu asa se face.Cel putin nu in lumea pe care vreau eu s-o vad...
Doare...Si doare ca nu mai e nimic de facut, pentru ca nu mai vreau sa fac nimic, nu mai vreau sa fiu eu cea care se chinuie sa repare ca altii sa strice.

4 comentarii:

  1. schimba titlul cu "Screw you guys, I`m goin` home -> -> " (si sterge commentariul asta) :))

    RăspundețiȘtergere
  2. imi doresc exact lumea pe care ti-ai dori-o.........

    RăspundețiȘtergere
  3. lumea e prea nepasatoare ca sa merite interesul nostru... si totusi ni-l dam... de ce? pentru ca ne e imposibil sa traim singuri...
    insa putem face ceva... intari psihic... apropia de cei din jur... doar pentru ai lovi atunci cand gresesc si cand merita sa fie loviti ... ( minte bolnava de aqvila batrana :)) )
    defapt subliniez ca ai dreptate dar ar trebui sa te folosesti si de "jocurile mintii" asa cum fac eu ... :S

    RăspundețiȘtergere