duminică, 20 decembrie 2009

Diferente radicale!

Da...Pai din nou am avut parte de un soc major.Adica...Am realizat din nou cand incepusem sa uit ca oamenii pot fi foarte diferiti.Si cand spun diferiti, nu ma refer la haine, freze sau mai stiu eu ce.Ma refer la faptul ca in anumite zone, oamenii sunt mult mai maturi si mai dezvoltati fizic decat in alte zone.Spre exemplu oamenii din Romania.Nu spun ca toti sunt inculti, indiferenti si ignoranti.Intr-adevar sunt multi care inca se ocupa cu altceva decat internetul, mai sunt oameni ce joaca fotbal, mai sunt oameni pasionati de istorie...in fine.Ce vreau sa spun este ca o mare parte a tarii noastre, sunt borfasi, aurolaci, ignoranti si fraieri.Imi pare rau ca o spun atat de dur.M-am concentrat mult sa gasesc niste cuvinte sa nu fie atat de urate.Copiii nostri nu doar ca asculta manele, dar le si canta.In lyricsurile lor sunt, evident, multe greseri de ortografie precum si dezacorduri cu duiumul.Imi pare rau pentru ei, pentru ca sunt niste copii atat de frumosi, sanatosi la cap, de ce se ocupa de la o varsta atat de frageda cand ar trebui sa se dea pe topogan, cu manele despre bani, femei, bautura si alte lucruri grotesti la care numai o maimuta s-ar gandi fara sa se uite in jur?
Fac o comparatie intre copiii din Romania care sunt astfel: http://www.youtube.com/watch?v=hAoPOnZYsfA [Trist...] cu copiii de prin alte state, cu parinti normali http://www.youtube.com/watch?v=CHVhwcOg6y8 Pacat.
O sa ziceti acum ca sunt 'rasista'.DA, bai, sunt 'rasista'!De ce??Pentru ca nu suport manelarii, tiganii, cocalarii care se iau de mine pe strada fara motiv.De ce?Ca nu-s pitipoanca d-a lor si ma imbrac altfel?Ei spun ca sunt excentrica.Ba, voi stiti ce-i aia excentric?
O persoana desteapta mi-a spus, acum cateva zile band o cafea, ca daca tin la viitorul meu, sa plec din tara.Promit solemn ca o sa-l fac pe dracu-n patru si desi pana acum nu am invatat la scoala, am invatat doar cat sa trec la unele materii, promit ca ma pun pe invatat si o sa fac in asa fel incat sor-mea si copiii mei sa nu fie astfel.
:))
Ah..si prietenul meu cel mai bun mi-a spus ca sunt deranjata psihic.No, oare?

Lady Gaga ruleaza!

7 comentarii:

  1. Apoi Kris....=))Ai facut si tu o compatarie intre Justin Bieber xD si copilu minune sau cine era?
    :)) hai sa fim serios ..si intr-adevar ..Lady Gaga.\m/:))


    Hug!

    RăspundețiȘtergere
  2. cateva chestii... :)
    +in loc de "rasist", cuvant cu care te iei de toti care nu's la fel ca tine, ar trebui preferat cuvantul "xenofob" care trimite mult mai multa ura inspre tigani, si nu prea are treaba cu altii :D
    +apoi, dat fiind gustul muzical a fiecaruia, poate nai facut alegeri prea bune in privinta clipurilor... [din wikipedia] stim ca o invatat singur sa cante la pian, chitara, tobe si trompeta. ignorand trompeta, un copchil normal cu parinti normali s'ar fi facut roacher nebun, nu mini-usher.
    +in plus, membriii "generatiei internet" sunt "borfasi, aurolaci, ignoranti si fraieri" cam peste tot, nu doar in romania.
    +si ca ultimu punct: nu tin minte sa fi zis ca esti deranjata psihic :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Kreatz, oricine ai fi, ai dreptate.Nu m-am gandit la asta.Dar sa stii ca am boala pe oamenii aia pentru ca au boala pe mine.Si mini-Usher ala e simpatic si nu canta manele.;)
    Nu peste tot 'generatia net' e la fel.

    RăspundețiȘtergere
  4. urasc romania... si de cativa ani nu ma mai consider roman ... si nu doar din privinta tiganilor ... de ce nu vine la putere cineva ca hitler... toata lumea slaba si care nu e romana sa fie gazata...

    si eu imi doresc sa plec din tara... insa doar in Islanda. de ce? acolo sunt fete frumoase , blonde si gamingul acolo este sport national...


    inca un lucru... mi-a placut intentia lui Boc sa puna ministii si de alta nationalitate... dar la cultura romaniei nu avea ce cauta un ungur. si la sanatate cel mai potrivit era arabul ala care a infiintat Smurd-ul in Romania.

    in rest... tara ramane de cacat . cu noi cu tot !

    =AqvIL=

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce profund, Ai dreptate, frate.Pentru cititori, imi pare rau daca va intristez cu treaba asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. "toata lumea [...] care nu e romana sa fie gazata" idee draguta, da in afara de unguri si tigani mai sunt si alte minoritati, poate mai bine vazute, in romania...

    RăspundețiȘtergere
  7. Pephy, aka KreatZ are din nou dreptate.Pephy e nemtzos si tin sa va anunt ca e my best friend in the all world.

    RăspundețiȘtergere