luni, 7 decembrie 2009

M-am saturat de copiii Spice Shopului!

Pentru ca peste tot vezi copii ametiti si ciumegi urland in gura mare 'Moama, ce m-am spart!!' prin oras, de parca mie-mi pasa ca ei fumeaza ingrasamant natural de la Spice Shop pe care au dat vreo 40 de lei.Va aduc eu de la bunicu-mio balega daca vreti.Si v-o dau pe gratis.Atata areee...Are 2 vaci si un cal.Cred ca e aceeasi compozitie chimica.Sau ala de cal e Crank mai tare.Te ia mai tare, huh?
As fi foarte fericita cand ma plimb prin centru sa nu mai vad atatia cocalari 'drogati'.Cu totii stim ca un cocalar e prost, dar cand e drogat e nebun!

As fi fericita sa vad prin cetate in loc de resturi de jointuri si pliculete, niste copii ce deseneaza sau citesc...Sau ca se dau cu bicicleta, rolele, skate-u, trotineta!Trotineta e pentru ei, au 12-14 ani si ei se 'sparg' de nu-i adevarat.De ce nu isi gasesc o cale de a fi 'kul' prin alte metode?Mai chill...mai educative?

De abia astept sa plec la facultate sa nu-i mai vad.Jur.Da' si cand plec, nu ma mai intorc cu una cu doua.Si daca ma intorc, nu ies in oras.Oricum risc sa cad in vreo groapa de 2 metri jumate.Eh..Poate pana termin facultatea mai rezolva si ei ceva pe ici pe colo.

'Sunt deranjata rau psihic' mi-a spus un prieten azi.Ma intrebam daca vorbeste serios sau e doar in gluma.Cert este ca le observ pe toate si ma enervez din nimicuri, ma mananca stresul, am dureri de cap si nu mai sunt in stare de mare lucru.

Ah...Si azi, oficial e una din cele mai urate zile ale mele din anul asta.Nici nu se putea mai rau.Sau..defapt se putea...Bine ca nu am avut decesuri sau ceva ca asta mi-ar fi pus capac.Am o vaga presimtire ca voi avea o noapte grea...lunga...Si maine o durere de cap.

In urma noastra ramane doar cenusa, rar o floare.

9 comentarii:

  1. Draga blondutzo, eu ma tin de cuvant cu primul comment:*. Si acum, sa-i dam drumu: si la mine in alba e un spice shop, plin de idioti, cu preturi mari. Nu credeam k aveti si voi prin Sighisoara, va vedeam niste oameni asa, pasnici..Ma rog, aveti. In Cluj vei vedea mult mai multi fraieri dinastia hight, ce sa le faci, daca au bani, de ce sa-mi faca mie concurenta la carti sau antichitati:)))). Cat despre noaptea de azi, oricat ar fi de rea, maine va fi mai buna. e de obicei un sfetnic bun, ti-o spun din experienta;):*

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, Andrei, dar mi-e greu sa trec peste.Apropo...Am luat un 7 la chimie.Sa stie toata lumea!!
    Multumesc pentru sustinere.>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. l-am visat azi-noapte pe Andrei. jur. nu citea.

    RăspundețiȘtergere
  4. :))
    Nu mia zi la nimeni, tu.:))
    I-auzi, Andrei.:>
    Hopaaaah.:>

    RăspundețiȘtergere
  5. In cetate nu o sa vezi niciodata copii ce deseneaza si citesc pt k mno e 2009 aproape 2010 si tineretu e dat dracului rau oricum mai bine vezi o gasca de adolescentii fericitii care nu au treaba cu nimeni si nimic decat sa vezi 20 de retardatiii cu sticla in mana gata de scandal . Chestia cu copiii da e nasoala pt k trag mai nou si aia de 13 ani care abia au invatat sa se dea pe bicicleta ar trebui sa se vanda doar sub 18 anii da mno nici chestia asta nu iar oprii pentru ca usor potii trimite pe cineva major sa iti cumpere in fine Concluzia : Nu e asa rau spice Shopul ar fi timpul sa legalizam iarba si sa nu mai traim sub umbra lui nea Nicu Ceausescu ! Iarba Deschide Praful Ucide!

    RăspundețiȘtergere
  6. Semnat Your Old Friend CrisTi >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Atty.celalat ungur19 decembrie 2009 la 04:47

    Sa stii k spice e un cacat..recunosc...am pipat O SINGURA DATA.........da..........e d tot cacatu..in fine.....acuma fiecare vrea sa se afirme asa cum poate......in multe cazuti apeleaza la spice shop.........shi a doua zii deja toata lumea stie ca o pipat cv.........si cred ca is smecheri daca pipa jointuri.....bullshit.iti futi banii.......

    RăspundețiȘtergere
  8. nu va suparati... dar imi ecplica si mie ce naiba ii mai exact spice shopurile astea? ca am tot auzit in ultimul timp de ele dar zau ca nu ma prind... is treburi de alea d enu is nici droguri dar nici bune nu is?

    RăspundețiȘtergere