marți, 10 noiembrie 2009

Oare...?

Sunt persoane care se gandesc mereu la ceilalti in primul rand.Dar oare ei se gandesc la tine ce vrei?Nu, pe bune, sunt sigura ca ti s-a intamplat si tie.Si cand ti-ai dat seama ca unora li se rupe te-ai simtit ca un cacat, suna cunoscut?Oare se intreaba vreodata cineva daca ti-e bine?Daca esti fericit/a?Oare se gandeste vreodata cineva sa te sune doar ca sa-ti auda vocea?Nu...te suna doar sa iti ceara ceva, sau sa-ti spuna o chestie importanta.Pentru el/ea...Suna cunoscut?

Oare se intreaba cineva vreodata daca zambesti?

Oare chiar le esti indiferent/a?

Oare tot ce se intampla e doar prefacatorie ieftina?

Oare mai exista pasare?Mai exista grija fata de cineva?Mai exista prietenie?

Apropo de prietenie...Azi am gasit niste poze foarte vechi...Cu prietenul meu cel mai bun care ma suna doar sa vada ce mai fac, chiar daca ne vazusem acum 2 ore.Care inca ma suna cand se simte singur.La care probabil ii pasa.Doar ca ceva ne-a indepartat.Timpul, binenteles.Asa se intampla de obicei.Dar trebuie facut ceva sa se revina la faza initiala.Era fain.Si chiar puteam sa-mi spun 'of'-urile...Cel mai okay ungur.

Mi-e dor sa vorbesc asa cu cineva...si sa-mi zica 'mai taci tu...ia o gura de bere.Uite...EDY!!'

La anul plec, alta lume, alte locuri...alte toate.Oare ce se va intampla??
Frate...m-a luat cu tristeti...:

3 comentarii: