marți, 17 noiembrie 2009

Da...pai...

Mai am cate ceva noutati.Gen...am fost la o serbare, de clasa a 3-a, LanternenFest sau cum se scrie.E o sarbatoare in Germania, gen Sf.Martin, si se serbeaza si de catre gradinitele din Sighisoara.N-am stiut pana acuma, dar este foarte frumos.Genial.Imi aminteam si eu de cum eram cand eram mica.La gradi, nici o grija, ma jucam, dormeam, nu stiam pe ce lume traiesc.Nu aveam grijile de azi.Cu cat cresti, cu atat iti macini capu mai mult.Am facut niste poze, sa vezi si tu cat e de frumos.:)
Sambata, a fost o zi foarte urata.Pentru ca ne pregateam de plecarea lui tati.Tati a plecat in Austria, pentru ca nu mai mergea deloc treaba cu tiru'.Era presiune in casa, stres, mama mereu nervoasa din cauza banilor, sor-mea e mica [2 ani si 5 luni], eu fac multe cheltuieli ca sunt a 12-a, pur si simplu era prea nasol.Ziceam mereu ca mi-e naspa de oamenii care merg pe altundeva sa lucreze, dar uite ca asa se intampla incet cu aproape toata lumea.Totul merge prost.E criza.E stres.Si asa duminica dimineata la 7, tati s-a avantat spre Austria pentru un an de zile.Simt ca l-am pierdut.pentru ca la anul cand vine, eu sunt la faculta.Cand mai petrecem timp impreuna?E gata.Asa incet ii pierd pe toti cei dragi mie.

Pot spune ca imi merge prost.Adica, nimic nu-mi merge cum planuiesc.Cam totul e pe langa.Si e destul de nasol.Sper sa revina totul la normal cat mai curand, o sa incerc sa ridic totul la normal, ca e greu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu