vineri, 6 noiembrie 2009

M-am saturat de

...stilul Lady Gaga!Bhaaaai...De ce nu inventati voi un stil al vostru, in loc sa-l copiati pe al altor oameni [fete in general]??Nu ar fi mai interesant sa fim toti altfel decat trasi la indigo?N-ar fi mai okay daca am inceta sa ne dam unul altuia in cap sau sa ne criticam unul pe celalalt?N-ar fi mai civilizat sa incetam sa strigam dupa oameni in toate felurile si sa ne facem de cacat?Pentru ca fi tu sigur ca nu il faci pe ala de cacat ca te faci pe tine, clar.Doar ca esti prea frustrat ca sa te prinzi.
M-am saturat de smecherasi de pe messenger care dau massuribagandu-se in seama cu o anumita tipa.Intra, frate, pe ea si da-te la ea dar nu ma deranja pe mine ca poate fac ceva important la PC.De ce, la dracu', nu ies de pe messenger daca am treaba?Pentru ca probabil am nevoie de ajutor in treaba pe care o fac.Intrebarea aia mi-e pusa cel mai des.'De ce, morti, nu iesi daca nu-ti convine?...Dar tu de ce, morti, tre' sa dai massuri tampite cu 'ce mai fac fetele?:X:X:X:X:X:X' sau 'cine ma iubejte shi pe mine?:X:X:X' sau 'CINE-MI DA SI MIE HARTIE IGIENICA, M-AM SATURAT DE CACATUL CARE-L SPUN FRAIERII PE MESS!'...
M-am saturat de oamenii care imi spun ca sunt prea vulgara.Sunt prea ... ca ... hmm... sa zicem doar ca nu le convine ca nu sunt o fetita cu fustita si cu par ondulat, machiata strident cu culori pastelate si sidefate, pe tocuri, cu pantofi rosii daca se poate...sau mai stiu eu ce iti mai trece prin cap.Pai...Sa-ti spun eu de ce.Pentru ca nu toti sunt facuti pentru modelul de fata standard, pentru ca nu toti sunt facuti sa inghita, nu toti sunt facuti sa-ti placa tie si multe altele.N-am chef sa-ti insir.Asa sunt si eu.NU o sa ma vezi imbracata cum iti place tie si NU o sa fiu mai putin vulgara.Libertatea de exprimare.:>

Inna e de cacat!Si voi il savurati cu placere.

Un comentariu:

  1. Esti dura blondutzo:)))). Mie chiar imi place Inna. Cel putin cateva melodii... Dar e faina faza cu hartia igienica=))):*:*

    RăspundețiȘtergere