duminică, 1 noiembrie 2009

Bucatica mea de fericire

...Stii care e?Blajul.Defapt...in timp ce mergeam spre Blaj, m-am gandit ca nu Blajul e ceea ce ma face fericita ci persoana la care merg.Vara-mea.Mi-a fost mai dor de ea decat credeam, mi-a fost dor sa o vad si sa pierd timpul cu ea.

Si drumul spre Blaj mi se pare mirific, indiferent ca e nasol mai ales prin Medias, de unde vine si expresia aia foarte urata 'Esti ca Mediasu'...plina de gropi'.Copsa mica e iar nasoala, drumul plin de curbe unde nu as rezista daca as sta pe bancheta din spate fara sa imi 'marchez teritoriu' printr-un mijloc pe care il detest.

Drumul spre Blaj, de vineri, a fost mai okay ca niciodata.Mi s-a parut foarte scurt, am prins un apus superb, peisaje incredibil de colorate.E foarte interesant cum ceva atat de trist ca toamna poate fi atat de frumos.N-am cuvinte...
Halloween-ul a fost foarte tare, nu m-am mai imbracat in Hannah Montana ca nu am avut peruca.Am fost un zombie urat, m-am distrat foarte tare, cum nu o fac de obicei pentru ca nu prea merg la partyuri si discoteci.Sambata am avut o mica sedinta foto cu Lia, poze care au iesit incredibil.E cel mai bun model al meu.Chiar mai bun decat Medeea.Apropo...Medeea (sora-mea) s-a spart in gura.La propriu.A cazut in sant in timp ce eu cu Lia mergeam linistite si mancam chipsuri.Si-a spart toata gura, ma mir ca mai are dinti in gura.Saraca, arata ca Gina Pistol.
Drumul spre casa?Cum a fost?Hmmm...Trist.De ce?Pentru ca aproape tot drumul parintii mi-au tinut predica despre incompetenta mea ca nu am avut grija de Medeea.Despre faptul ca n-am un viitor pentru ca sor-mea o cast in sant.Mi-am infipt castile adanc in timpane si le-am dat la maxim, sperand sa-mi perforez timpanele sa nu le mai aud comentariile.Ascultam Pendulum si ma simteam superb.:)

In fine, sa n-o mai lungim, ia niste poze si taci.

Cand voi apune, va ramane ceva in urma mea.

5 comentarii:

  1. da, eu model si sangele Medeei pe trotuar, din sant. apunem cu totul.

    RăspundețiȘtergere
  2. verisoara ta seamana cu sandra bullock ... super ... spune-i ca o iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ciudat. Blajul a fost mult timp si bucatica mea de rai. Stiam si eu fiecare groapa de pe drumul de 6 ore pe care-l petreceam in masina, sau fiecare sunet al sinei de tren din fiecare curba. Am crescut.
    Liutza chiar e fotogenica :)

    RăspundețiȘtergere
  4. hai traiasca familia voastra cu laudele! :* I wov Lalu. Emil, si pe tine, asa...putin:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, Kristina! Multumesc pentru adaugarea in blogroll. Daca esti din Arad, sper sa ne vedem la targul de handmade. In acelasi timp, m-as bucura la fel de mult daca sustii comunitatea de handmade printr-un post legat de targ. Multumesc din nou:)

    RăspundețiȘtergere