luni, 26 iulie 2010

Inca un rateu de festival

A mai trecut un festival...Mai..ori imbatranesc si nu mai stiu sa apreciez, ori n-am avut timp sa apreciez...ori...stie dracu ce se intampla dar in fiecare an e tot mai naspa.In cetate e bine, dar jos...jos sub cetate e dezastru.Plin fulld e tigani si manelari.Si nu zic asta pentru ca-s rasista, ca nu sunt, dar niste distrusi, milioane de gutzari pe metru patrat.Asa ceva n-am vazut de cand sunt!!!S-au dus vremurile alea faine unde erau tot felul de oameni blanzi, calzi, palcuti chiar daca erau rupti de beti, erau de treaba, oricand pregatiti sa stea cu tine de povesti.:)Acum, tot ce vedeai, erauoameni amenintandu-te din priviri, jeg, mizerie, dezastru, manele, fum, bere, nespalati...oribil.In cetate, in schimb, era mult mai okay, totusi, in sensul ca, oamenii chiar faceau ceva.Ca de fiecare data, ne aratau cam ce si cum se traia pe atunci.Bine, in general, metalistii vin la festival ca avem bere ieftina.:))
Jur ca nu am vazut urma de manelari in toata cetatea.Toti se dau mari ca sunt plini de bani si pfuai de mine...dar cand au auzit de 10 lei intrarea in cetate, toti s-au cacat pe ei si n-au mai venit.Au preferat sa bea 2-3 beri in schimb.Mi-e sila...plec la faculta, scap de voi, ratati fara viitor!
Vrea careva sa vada poze?Na bine...









3 comentarii:

  1. cred ca s-a chinuit ceva tipul ala s-o deseneze pe aia... mai frumoasa cred ca a iesit in portret :-S

    hmm :D si frumoasa poza de dupa aia :) cu tine si prietena ta cred :-?? aratati bine :> :)


    =AqvIL ,
    >>>>-<<<<

    RăspundețiȘtergere
  2. bune remarcile :D good job!

    RăspundețiȘtergere
  3. trec metalistii trec! hua hua:D

    da intradevar eu mai mult am stat in cetate dar cand mam dus noaptea jos era plin de tigani manele mizerie fum pfff :)naspa...
    aia din cetate stateau si se uitau la spectacole cand ploua...cand era pauza pan la urmatorul spectacol bagau aia rammstein-du hast xD

    RăspundețiȘtergere