sâmbătă, 3 iulie 2010

Aiureli...Abureli...d'alea...

Si stau ca fraiera si astept rezultatele de la BAC.E 23:53 si sunt foaaaarte obosita.Am niste emotii de imi vine sa mor.Am zis ca daca il pic la ceva...pff...mor.Pe bune.Daca-l iau, imi tatuez nota de la mate pe buca.
N-am chef de nimic....
...
...M-am plictisit...ma doare capu'...vreau sa treacaaaa toate.Iute.
Am ceva poze, funny, binenteles.
Poate ala e salutul in vreo data...Sau poate inseamna 'Smecher'.
Mai am un Love in the Bug World.Aia nu sufera, cu siguranta.

In caz ca nu ati vazut-o pe sor-mea de curand...

Si am niste apusuri faine.Facute azi.






Si inca astept...e deja 0:04, nu au afisat rezultatele mortii aia...Se joaca cu inima si nervii nostri.
Si inca astept, sa treaca totul si sa fie mai bine, in legatura cu totul.Si inca mai gandesc totusi partial pozitiv, dar in zadar, binenteles, pentru ca nimic nu va fi altfel, nimic nu se schimba.Viata e cum ti-o faci, iar eu fiind fraiera, mi-o fac destul de...urata, mi se spune des asta.
Oare ce va fi maine?:)


Am o intrebare..>Cand se scrie 'fii' si 'fi'...?Niciodata n-am putut retine asta.
O seara buna, bafta!

11 comentarii:

  1. "fi" se pune cand e vorba de verbul "a fi" cand este folosit la infinitiv si in timpul CO : "as !fi! putut ".
    "fii" este vorba de pluralul cuvantului "fiu". un fiu -> 2 !fii! . SI cand verbul a fi este folosit la imperativ : " Fii cu bagare de seama"

    ... iar al 2-lea lucru care as vrea sa-l discutam tine de... increderea in tine... nu e posibil ca un strain sa aibe mai multa incredere in tine...

    -din lumea fascinanta , Aqvilian!
    *AqvIL

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, dar e mai greu.:)Pentru ca eu stiu pana unde se intind cunostintele mele.Ti-am mai explicat.

    RăspundețiȘtergere
  3. cunostintele noastre ca oameni sunt nelimitate!

    RăspundețiȘtergere
  4. problema cu fi am avut-o si eu pana profa de ro mi-a explicat-o de fiecare daca cand ma incruntam al dictare(da, da, in a11a mai primeam dictari)
    pozele sunt foarte frumoase. si sper sa iti iasa bine tatuajul!

    RăspundețiȘtergere
  5. :)))
    Eu o am de fiecare data si o sa-mi uit explicatia.Dar, multumesc pentru incercare.:)
    Notele mele de la BAC sunt: Romana: 8.45, Matematica: 6.80 si Biologie: 7.25 .
    Nu stiu cum se face de am luat asa nota mica la romana si la biologie, dar oricum, n-am depus contestatie.N-am nevoie de medie.:P

    RăspundețiȘtergere
  6. kriss parca ziceai ca iei 10 la bio:)
    fain blogu:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, frate, speram sa iau 10, dar mi-am dat cu firma-n cap.Sunt o ratata.Nu am reusit sa invat singura biologia vegetala si animala.Pe voi macar v-o ajutat careva.:P
    Multumesc.:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Kris isi face un tatuaj!!! ieeee!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ieeee...note mici...asta e.Sa fi dat tu bacul din materiile astea si sa iei note mari fara orale!!

    RăspundețiȘtergere
  10. am luat 9,40 la romana
    8.50 mate
    9.75 chimie :-??

    scuza`ma :-<

    RăspundețiȘtergere