luni, 7 iunie 2010

Şet!!

Mi s-a intamplat cea mai tampita tampenie care mi se putea intampla!!
Am fost azi la plaja cu prietena mea, Roxi, sa ne prinda soarele sa nu aratam naspa la banchet.Stam, povestim, ne udam cu apa, ne cremuim, totul bine...
Cand de-odata, aud tufisuri miscandu-se.Ma ridic, ma uit, era un tip, rupea niste crengi...Ah..e okay.Nici o problema.Stam, povestim mai departe, iar se misca, ma intorc, ma uit si apare tipul in dreapta noastra in toata splendoarea cu shorloboanca tzapana.Am inlemnit.De ce se plimba tipul asta pe langa noi cu sula ridicata?:|
Credeam ca numai noi suntem acolo.Si tipul se plimba, pe ici pe colo cica sa rupa crengi.Shmecher, cu ochelari de soare si cu treaba sculata.
Roxi...hai sa mergem, asta o fi vreun obsedat, poate isi aduce gasca.:))..>Roxi, hai sa plecam, mama, ma panichez.
Ne-am ridicat si am plecat.
Na..deci asta se intampla mai nou, in loc s afie pace si armonie, unii isi fac laba in mijlocul lumii.
Ingrozitor...
Ce parere ai...?:))

13 comentarii:

  1. Parerea mea e ca, o fi fost unu sa se dea mare doar :)) , sau nu ? :)) Intradevar, asa ceva, numai la noi se putea intampla... Groaznic.

    Roxi

    RăspundețiȘtergere
  2. ups... vroia si baiatul o fata :( si voi fugiti :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Romania de cacat.:))Mi-e scarba...:))
    Vreau la faculta!!
    Aqvil, mama, tu ai fi stat?

    RăspundețiȘtergere
  4. normal... daca era o tipa goala da :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Auzi si la aia ca daca era o tipa goala, da... .Ba da proasta mai esti, daca tu esti lesbi macar tineo in pula mea pt tine ca chiar nu e cazu sa afisezi pe post ca tie iti place ca tipele sa se frece in boscheti cand se uita la curu tau...

    Cat despre situatia ta Cristina...asta e, bine ca ai plecat si nu o sarit pe tine ala.Keep it real

    RăspundețiȘtergere
  6. =)) =))
    =)) =))


    Buna BUna asta ... Anonim... daca tot esti anonim macar semneaza`te ;;) hai pa :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuia sa incepeti sa radeti si sa aratati cu degetul, sa vedeti cum i se lasa in jos :))

    RăspundețiȘtergere
  8. :))))))
    Da...pixu...am tacut, ne-am luat hainele si am plecat.
    Nu ne puteam comporta mai necivilizat ca el.:)

    RăspundețiȘtergere
  9. macar acum am dovada ca sunteti frumoase :D:D
    ca si asa spuneai ca nu esti ;;) vezi... daca nu erai frumoase nu venea ala la voi :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Da...bine ca ai spirit de observatie..omule..cred ca glumesti.:))

    RăspundețiȘtergere
  11. nu :| chiar sunteti frumoase ... iar eu prefer sa vad jumatatea plina a paharului :-S

    RăspundețiȘtergere