duminică, 13 iunie 2010

E timpu' sa-ti dai cu firma-n cap!

Vrei sas tii cand e momentul perfect sa-ti dai cu firma-n cap?
Cand simti ca esti cel mai kewl...cand ai bac, cand te plangi ca nu iti sunt destul de inalte tocurile sau in cazul baietilor, destul de mulat tricoul, culori pastelate.Cand esti deprimat ca noua piesa de la Denisa e mixata, nu e nimic nou.Cand ai unghiile atat de lungi incat poti sa-ti sapi groapa cu ele, te ajut eu sa cazi inauntru.Cand intorci capu' si pasai sau fluieri dupa tipe.Frate, astia chiar au coborat din copaci; vorba mamei.Cand iesi in club, stai serios si iti misti usor orpul, ca nu cumva sa observe lumea ca esti defapt beat si nah..nu vrei sa te faci de rahat.Poate agheti si o muiere fraiera, care ar cadea la oricine in plasa.Cand iesi a 2-a zi pe terasa, cu o migrena puternica, cerand o cafea tare, ca acas' nu mai ai zahar.[Asta am patit-o eu azi] Migrena era de la curent, sau oboseala...sau nu stiu...Ideea e ca mi se facuse rau la un momentdat.In fine...
Nah...cand suferi din una din cauzele astea, sau altele de genu', e timpu sa-ti dai cu firma-n cap.Sau ... ai putea sa iti faci o schimbare de comportament.As fi fericita sa te ajut.
Simti ca ai nevoie de ajutor, cere-l.:)

9 comentarii:

  1. baietii sufera dupa tricouri mulate? :O poate doar gay-ii...

    si da . si eu te ajut sa dai cu firma`n cap acestor genuri de persoane daca ai nevoie de ajutor :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Am trimis alea, blondix:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Era cazu', Andrei.:D
    >:D<
    Eu nu le-am trimis, dar le trimit.Momentan sunt ocupata ca am atestat.
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Heyyy, Andrei, am primit ieri poza si promotiaaaa.:XMultumesc mult.Maine le trimit si eu.Din pacate nu am avut timp.Dar maine sigur.:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand ajungi sa porti tocuri lungi ca drecu, inseamna ca ori proasa, ori esti pitipoanca, ori esti la tiruri.

    RăspundețiȘtergere
  6. John F. Kennedy?:))
    Ce tare.:D
    Eu port tocuri cand sunt imbracata la 'costum'...You know, fusta, camasa...cravata.Imi sta bine.:D
    Deci nu-s nici lungi ca dracu.Dar...Hmmm..De ce esti asa impotriva tocurilor?Esti cumva mic de inaltime?:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie imi plac tocurile :D le sta bine fetelor...dar doar daca au picioare frumoase:D le iese evidenta si accentueaza frumusetea lor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Tu cred ca ai gresit adresa, blondutzo. N-am primit nimic:(.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sono arrivato qui navigando nel web..Ti lascio un salutino.Anche io amo la fotografia.
    Gio'

    http://remenberphoto.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere