marți, 16 februarie 2010

Muuulte noutati!


A trecut mult timp de cand nu am mai spus ceva strigator la cer, asa-i?
Pai...Am ceva noutati...De exemplu...M-am vopsit.No longer a blondie.Ma simt putin ciudat, dar arat uman.
Ehh...Stii...14 februarie, the Gay's day...E ziua cea mai aiurea din punctul meu de vedere.O gramada de siropeli si de linguseli.Pentru ce?Pentru cine?Sunteti gay, ba.Asa ca, am facut o chestie.L-am convins pe Liviu sa ne facem tricouri cu 'Fuck Valentine's day!You are all gay!...in the homosexual way.'...Pentru ca gay mai inseamna si fericit.Owkay, zis si facut.Ne-am facut tricourile si ne-am dus intr-un local unde se aduna multa lume pitipoanca si 'inteligenta'...In Jo Pub.Binenteles ca toate privirile erau atintite asupra noastra, iar eu ma simteam ca o prntesa.:)))
Nu credeam ca Liviu va face asta cu mine, but, hey..s-a intamplat.:))'t was funneh.

Noh..>Azi, am avut examenul de oral la limba romana.Am trecut printr-o agonie severa inainte de examen, pentru ca-s prea speriata de lucrurile normale care se intampla in viata unui om.Anyway, am luat Nivel Experimentat.Cu febra, cu tuse, cu stranut, dar am trecut peste.Si, pentru a sarbatorii acest eveniment unic in viata, my friend, Liviu, ce se gandeste?Hai sa incalcam legea!Hai sa ne dam cu masina cu 160 km/h in localitate!Doar sunt shmechera...ASta a fost acum o ora si eu inca am palpitatii.O sa ti-o platesc.M-am speriat asa de tare ca nici fevra nu mai am.It was fun...De mult nu am simtit ca traiesc.Era si timpul.Thank yew.:)

Ma duc sa desenez ceva...

16 comentarii:

  1. cum tu ? cand am condus io jumate din viteza astuia ti s-o facut rau. atunci n-ai simtit ca traiesti ? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. bravo pt bac! si iti sta bine cu paru neblond!:) si da, valentine's day sucks..... mie mi-a dat papucii prietenul de 14 febr.e fain, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Shet, omule. Ce viata de caine aveti.muhuhaha. Stay single, it's better. Belive me.

    RăspundețiȘtergere
  4. Stay single. it's better. Believe me.
    /+1

    RăspundețiȘtergere
  5. nu mi se pare ceva palpitant faza cu 160... am multi prieteni care au murit fara sa ajunga la viteza aia... take care ..

    aqvil...

    RăspundețiȘtergere
  6. gotta meet this guy tu :))
    hai ca daca mi iau carnetu iti fac o vizita... >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Aqvil.Indeed.Iti datorez un portret.Ti-l fac in seara asta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Asta nu-mi place deloc. Si nu ma refer la Bac. Daca vrei sa mergi repede, contacteaza-ma! Dar te voi trimite la biblioteca !!!
    ;)) Maria (M.F)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ow...dar nu fac asta zilnic.:))
    S-a intamplat...pur si simplu.Oricum, nu mia iesisem de mult din casa.Sufar de...ceva...Nu stiu ce.O sa aflu luni si marti.Am de umblat prin sspitale.Yupiii.:)
    I miss you!

    P.S. Aveti ceva recomandari de carti bune?

    RăspundețiȘtergere
  10. Inimile Celor Patru ( Vladimir Sokorin )

    as vrea si eu sa continui acea carte candva... vezi ca e ciudata ... prea ciudata... dar poate exista careva caruia ii va place...

    =AqvIL* <3 SwordSinger

    RăspundețiȘtergere
  11. Thank yew!Aww...Nu ti-am terminat desenul, maine merg la spital la Mures.Sunt pierduta, nu-s in stare nici sa invat.Nici sa nesenez...nici sa fac nimic...Damn.Incerc sa-mi revin, o sa fac un tratament sever.In fine.Sper ca voi toti sunteti okay.

    RăspundețiȘtergere
  12. Bai...Invata sa ma injuri.Poate m-as supara daca m-ar injura un om inteligent./Dar daca ma injura un rateu ce nici nu stie sa injure corect...Mi-e fix...egal.:))

    RăspundețiȘtergere
  13. Scuza ma doamna smart butt dar atat de inteligenta esti incat crezi ca niste poze cu carti te fac mai "ciumeaga".( tiai luat corigenta?)

    RăspundețiȘtergere
  14. Corigenta la chimie?Da...Anu' trecut a fost asta.Si nu tu mi-ai spus ca nu scoala spune daca esti sau nu inteligent?:)

    RăspundețiȘtergere