marți, 23 februarie 2010

Mini-vacanta

In ce consta minivacanta...in...muuuulte pastile, ceiucuri si reactii adverse.SUnt foarte bolnava, n-o sa va spun ce am pentru ca probabil unii nu vor intelege, asa mai bine se intelege din 'sunt bolnava'.WEll...Cateva zile stau acasa, nu merg la scoala pentru ca de abia am putere sa stau la PC si sa scriu.Vineri am fost la urgente, marti am fost la Mures la o clinica particulara, si tot asa.Ah..deocamdata sunt tinuta sub observatie cica, sub un tratament...Sa ma fac bine.
AS vrea sa fac ceva...gen pentru BAC.Sa invat, sa fac niste variante dar se pare ca nu pooot.Pentru ca acum sunt bine, in urmatorul moment agonizez in pat.E naspa.Nu doresc asta nimanui.Acum...astept cu nerabdare sa ma fac bine.
Am uitat sa mentionez ceva din ultima postare.Mi s-a facut cel mai...interesant...'compliment'.Vorbeam cu un prieten despre faptul ca sunt impotriva sexului oral si anal, la care el imi zice..'hmmm..Pacat...ca ai buze frumoase'.Wtf?:))Cum sa spui asta unei fete, frate.?Ma rog...am ras..si inca radem pe tema asta.:))A fost amuzant, anyway.

Ah...Va recomand sa mergeti la expozitia de pictura din cetate de la Casa cu Cerb a domnului Nicolae.E geniala!

Eu..ma apuc de atestat.Have a nice day everyone!Mi-e dor de contactul cu lumea...:))

14 comentarii:

  1. Chiar asa blondutzo, ce ai? Sper ca nu e grav...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai din moment ce o luna jumate nu merg nici la scoala...si sunt asa varza, se pare ca e grav.O sa va explic in particular ce am.:)
    Multumesc pentru grija.
    >:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. ai sindromu ala a lui tiger woods?


    AqvIL... l-as vrea si eu pe ala :))

    RăspundețiȘtergere
  4. probleme cu vaginul?:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce conteaza ce ai...important e sa tenvindeci cat mairepede xD

    \m/

    RăspundețiȘtergere
  6. Aww...Thankz.:)
    In sfarsit un anonim ce nu-mi vrea capu'.:))

    RăspundețiȘtergere