miercuri, 29 iulie 2009

Treburi care te pun pe ganduri

...Sau sunt lucruri peste care dai si te gandesti 'Whoah..funny!'..sau ca 'Oare e un semn?'.Binenteles de cele mai multe ori ignoram chestiile astea.Mie imi place sa le colectionez.Mi se par interesante.
Uite de exemplu ii lasam unei prietene un comentariu la o postura si mi-a aparut urmatorul cod...ma uitam gen /:)...Mha ce vulgar a devenit google-ul.
Mai era faza cu Coca Cola...sa castigi 2 invitatii la Coke Live Peninsula.Vroiam neaparat sa merg da nu indrazneam sa-i cer lu' Marie 80 de lei, plus de drum plus de ceva mancare, suc, bere, destea...ajungeam pe la un milion jumate.Da' pt copiii tai, faci orice, nu?Avand in vedere ca e ultima mea vacanta, la anu' am Bacalaureat, si vacantele de la facultate se vor transforma in zile de munca sau mai stiu eu ce.Deci practic mi-am stricat deja juma de vacanta si nu am facut nimic.In fine, cand mi-am luat o data o sticla de Cola la jumate, m-am uitat sub capac sa trimit codu si uite ce cod primesc.:))FucKed [T] up ppl.
Intr-o zi cand ascultam Slipknot - Before I Forget, care in trecut era piesa mea preferata, ma uit in bara si apare ft interesant asta...Oh yeeeh...Unii psihopati ar spune ca e un semn de la cel de jos.Oh yeh..Ma vrea!I'm a bad girl.:>God...
Ah...si cum poate ceva atat de urat sa fie atat de frumos?Urasc paianjenii aproape la fel de mult pe cat o urasc pe M..ah..lasa...ideea e ca paianjenii pot fi simpatici.Uite ca asta...e verde...culoarea mea preferata e verde si la fel si paianjenu asta pe care il detest.Dar poza mi-a iesit frumoasa...cum poate ceva atat de urat sa fie atat de frumos?:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu