vineri, 31 iulie 2009

Spooky

Indeed...Am fost la strand...Prima oara anul acesta.Am fost cu o prietena, Anni, si de cum am intrat, binenteles ca m-am apucat sa ma uit dupa toata lumea, ingrijorata ca daca vine vreun pushti criminal si insetat de sange si ma arunca in apa?!Eu nu stiu sa inot...M-am uitat de jur-imprejur, am vazut ca nici unul din pushtii din apa sau de pe iarba nu preznta o amenintare, ne-am intins prosopelele, si tzushti in apa.Eu binenteles langa bara, sa nu ma inec.Cand am iesit am stat un pic pe 'dig'-ul ala dintre apa si uscat...Si ma uit asa...deampulea peste tot...si ce vad...o anorexica subnutrita, carbonizata, blonda cu par lung si niste cercei super lungi de ma mir ca are putere sa-i tina...FUCK!!!E legal sa umble oameni deshtia pa strada?Adica...arata de speriat..Ingrozitor frate...Ma plang ca eu sunt slaba...dar tipa aia era...ohMG!!In fine..sa nu ne bagam in gusturile oamenilor, dar nu pot sa mi-o scot din minte...FRATE!
Ah...In drum spre strand m-am ntalnit cu biserica de langa gara, care privita din fata arata de parca e o mana gigantica ce-ti arata muie.:))

Un comentariu:

  1. si eu am fost la strand. era sa fac vreo doua stopuri la inima de rece ce era apa dar am innotat destul de fain chiar daca carceii ma amenintau constatnt... si am dat si eu de o tipa care ziceai ca o scapat din lagarele naziste.:)

    RăspundețiȘtergere