joi, 25 august 2011

Oameni plictisiti, sunt locuri libere si la Ecosal!

Ori sunt eu fitoasa, ori oamenii aia chiar nu stiu sa serveasca un suc!
Am fost la terasa cu prietenii mei, terasa unde de obicei merg 'oamenii selecti' (pitziponcii) si cand am vazut cum imi serveste lesinata aia sucul, mi s-au intors matzele. Cum, cacat, sa ii duci la om paiul in mana?! Il tii intr-un servetel daca nu e ambalat cum prevede legea. Paharul il ia de gura, cu degetele alea slinoase si jeg de 3 mm sub unghii. Cand sa ma uit urat la ea, am preferat sa ma uit in pamant. Pai ce muie avea! Buboasa toata la gura, imi serveste un Tiramisu in care a infipt brutal si barbar 2 linguri [Il imparteam cu sor-mea]. Cand sa-si puna prietena mea piper pe cartofi, ii cade capacul si tot piperul la ea in farfurie. Ce, cacat, de solnite au aia? Bai, sezonierii astia sunt de cacat. Am lucrat aproape un an de zile, dar stiam sa zambesc clientului, sa-l servesc in cele mai bune conditii chiar daca eu eram pe ciclu si ma simteam de tot cacatu'. Chiar daca ma enervase careva, chiar daca aveam clienti bucuresteni! A fost de cacat! Nu mai am cuvinte...M-am ofticat si am dat vina pe vremea calda. No stii ce, mi-a ajuns cu terasele. Acum 2 saptamani, cand am fost la terasa de vis-a-vis de terasa de azi, mi-am comandat o pizza, ala mi-a adus-o netaiata. L-am rugat pe alt hoher sa-mi taie pizza ca nu aveam cum sa o tai eu cu cutitul ala de cacat. A dat din umeri si mi-a spus ca tai-o cu cutitu'. Pai laptopul meu e mai ascutit decat cutitul ala!
Mai bine merg la Mac sau la KFC unde stiu ca aia ma servesc saracii cu zambetul pe buze chiar daca sunt super stresati si nervosi si obositi.

4 comentarii:

  1. Plictisit Într-un loc plictisitor
    Oameni plictisiti plictisesc îngrozitor !

    RăspundețiȘtergere
  2. :))
    Poate esti u mai nebuna :)

    RăspundețiȘtergere
  3. vin-o in constanta ^^ astia iti ling si picioarele :D si da... alea de la KFC sunt si frumoase si zambarete ... parca ar manca si ea cu tine daca nu ar munci X_X

    RăspundețiȘtergere