marți, 23 noiembrie 2010

E frumos...dar...

...dare foarte complicat.E ca atunci cand ti se indeplinesc toate dorintele, reusesti tot ce i-ai propus sa faci, ca atunci cand esti cel mai fericit din lume!Crezi ca e posibil?! NU!! Pentru ca mereu apare ceva ce-ti strica bucuria. Credeam ca totul e perfect.Ca totul decurge conform, dar apoi, ceva ce nu ma asteptam sa se intample, desi banuiam ca se va intampla...vag...S-a intamplat! Cineva incearca sa strice tot.Cineva se chinuie sa strice totul. Cineva, persoana la care te astepti mai putin, nu e fericita pentru mine.Si nu inteleg de ce.Mie si asa imi e destul de greu, in anumite privinte, dar nu ma ajuta, doar se baga, chinuindu-se sa strice ceva pentru ca i se pare ca nu decurge cum vrea persoana respectiva.Nu ii convine.Nu stiu de ce incearca sa schimbe ceva.Nu inteleg care e problema ei.Ma doare.As fi vrut sa fie alfel.Sa ma bucur si mai mult, dar se pare ca toata viata mea o sa fie la fel.Niciodata n-o sa pot respira usurata pentru ca mereu ceva nu va merge.De ce? Nu pot sa-mi dau seama de ce. Te rog nu comenta la articolul asta.Nu e vorba de o persoana oarecare si nu ai de unde sa stii despre ce e vorba.Vroiam doar sa ma descarc...Multumesc.

8 comentarii:

  1. "vor veni vremuri mai bune
    cineva imi tot spune imi sopteste mereu cand gresesc
    ma linisteste cand imi amintesc totul"

    JFK

    RăspundețiȘtergere
  2. Macar tu te simti mai bine cand cineva iti sopteste.Normal, pentru ca are cine sa-ti sopteasca.

    RăspundețiȘtergere
  3. ...soaptele vin doar daca esti pregatit sa le auzi.
    dar hai, capul sus, privirea inainte si zambet pe buze !
    nu-ti mai transmit salutari din bruxelles daca mai citesc "nostalgii". mai bine asculta-le pe www.nostalgie.be
    nu uita, la vita e bella
    (MF)

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar ma gandeam sa va trimit un SMS, acum e bine de stiut ca nu-l primeati.Ce frumos, pana la urma ati plecat.Cred ca e nemaipomenit! As fi vrut sa fiti acasa in week-endul acesta sa fi mers la o cafea.Am atatea sa va spun!
    Miss you so much!

    RăspundețiȘtergere
  5. ei, am acelasi numar. poti trimite sms. si invitatia ramane valabila.
    da, e nemaipomenit, dar ... mereu exista un Dar (si nu e cadou ;))
    te pup. ai grija de tine.

    RăspundețiȘtergere
  6. De abia astept sa ne vedem!!
    Sper sa fie mai bine si sa dispara acel 'dar'.
    Si dvs aveti grija. XOXO

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani ! Sa fii fericita !
    M.F.

    RăspundețiȘtergere