luni, 17 mai 2010

Rezolv...

...cererile.Ca 'functionar public' e de datoria mea sa rezolv cererile cititorilor, zise Andrei.
Se apropie Bacul din ce in ce mai repede, toata lumea e agitata, dar nu recunoaste nimeni, toata lumea sustine ca e de piatra si ca pe ei in doare-n 14 de el bac, cand e evident ca defapt nu e asa.
Poooze peste tot, poze pe ici pe colo, poze pe dincolo.Sedinte foto cu toata lumea.E genial.Macar asta ma mai scoate din stresul cotidian.Cica am o varsta prea frageda pentru stres, dar asa este, e stresant totul.Si cand ma gandesc ca totul se termina intr-o luna, zambeeeeesc larg!
Hai sa fac pe plac unora si altora, sa postez niste poze cu mine noi pe care mi le-am facut.Ah..apropo...Nu stiu ce poze sa-mi fac pentru promotie.Dar o sa fiu eu, e cel mai bine.N-o sa par altcineva cum se intampla in zilele noastre.Trecand peste, here are some stuff.









Chit ca pentru poze cu mine, exista tampenia aia de hi5.
Na asta-s eu, cred ca stiti deja.
O zi faina, iti doresc!

4 comentarii:

  1. UU :X ce poze frumoase ;;)

    Multumesc ca ai pus poze cu tine <3 .

    Nu`ti face griji pentru bac. o sa treaca mai repede decat crezi .

    Ai grija de tine >:D< o zi buna si tie :X

    -AqvIL . ( vezi ce frumoasa esti , si tu nu vroiai sa postezi poze >.< de ce ne privezi de frumusetea ta? :( ) :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Hahahaha..Pentru ca nu-s frumoasa.:))
    Ti se pare doar pentru ca nu ma vezi in fiecare zi.:P

    RăspundețiȘtergere
  3. modestia asta :"> . esti frumoasa . si punct... nu mai comenta !

    :X daca mie imi place ,sa stii ca nu ma intereseaza ce crezi tu ! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Lasa ca trece si Bacu odata... Si eu cam tot asta am pe cap.

    RăspundețiȘtergere