luni, 26 aprilie 2010

1 Mai...

De ce toata lumea se agita asa de 1 Mai?Care-i smecheria?Toata lumea isi face gasti si se cara pe 2-3 zile cu cortu.2-3 zile in care se imbata ca idiotii, fac o pneumonie urata ca dorm prin cine stie ce buruieni ca fetele care-s partial treze nu ii lasa sa doarma in corturi de frica sa nu vomite pe ele.Sau mai e cazul 'fericit' unde se intampla tot felul de orgii in corturi, unde lumea e de asemenea beata.
'Pai ce, tu?!Noi mergem sa ne distram, nu sa stam ca tine in casa...Pai eu prefer sa stau in casa decat sa iau parte la asa ceva.Oare nu?
Uite, mie, de exemplu de 1 Mai, mi-ar placea la nebunie sa merg undeva cu ceva prieteni, undeva unde probabil nu am fost niciodata, sa fac ceva poze, sa vizitez locul, un mic gratarel si atat.De ce alcool si iarba cand se poate mai civilizat si asa macar iti amintesti ce s-a intamplat pe ici pe colo si decat sa fug la farmacie sa-mi iau pastile de a 2-a zi.Hehe..glumesc...Dar prefer ceva mai chill.
Tu ce faci de 1 Mai?

19 comentarii:

  1. Depinde ce fac in 30 :P. De obicei imi vin rudele cu intarziere si mai beau ceva si cu ei, de parca nu bausem destul in seara precedenta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, stiu, tu mergi la munte, eu stau acas'.Fain asa...

    RăspundețiȘtergere
  3. cata dreptate ai.
    hai sa ne imbatam cu totii;e la moda.
    sa mancam pana intram in spital.
    doar ce?nu se poate sa fim mai prejos.
    ei bine daca numai exemple de genu asta au primit:)
    si eu sunt pentru un 1 mai ceva mai chill ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai să fim puţini serioşi, lumea se bucură de "1 Mai Muncitoresc" atunci când lucrează (şi au puţine zile libere). Partea cea mai nasoală este că mai noi toţi copchii proşti : "vine `1 mai şi merem să ne îmbătăm, ca să vezi ce cul om fi pe urmă" . Ăştia au măcar habar despre ce vorbesc? Ziua de "1 mai" ar trebui sa fie o zi în care să te relaxezi fără să te gândeşti la lucru/facultă (în cazul celor care au de dat examene, au de făcut o lucrare de licenţă sau te miri ce proiecte). Eu anul acesta, de "1 mai" stau şi lucrez la proiecte pentru că altceva nu îmi permite timpul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Na uite ce fac eu de 1 mai stau acasa pe mess si ascult muzica :))))
    Joi am bagat 1 gr jumate de pipaceala,
    Ieri am baut ca spartu` :D
    Azi o frec:))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce viata de caini avem cu totii.:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Asta da viaţă de câine să`ţi aprinzi ţigarea şi să zici c`am să mă las de mâine...

    RăspundețiȘtergere
  8. :)))
    Esti bun!
    Hai sa facem un basket...Mi-e dor de prostii.

    RăspundețiȘtergere
  9. eu n`am baut deloc de 1 mai ca am fost cu masina =(( :))

    =AqvIL :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Nici io nam baut :D am fost la un festival de teatru (30-2) ....macar am vazut niste spectacole care nu le vad in fiecare zi si mai inveti ceva :D...mai bine decat sa merg si sa ma imbat... nu? xD

    RăspundețiȘtergere
  11. Coreeeect!!
    Eu totusi am facut ceva.Am fost in Aristocrat [Un club din Sighi destul de mare] si m-am facut varza.De ce?!Pentru ca pot...si pentru ca nu am facut prostii.Doar am dansat si m-am simtit bine cu prietena mea si prietenul ei.:D

    RăspundețiȘtergere
  12. Poti sa mergi cu cortul si sa nu te imbeti. E chestie de gust, vointa, stapanire de sine, etc.
    Hai sa nu cadem in extreme.

    RăspundețiȘtergere
  13. O data vin cu tine in aristocrat ca vad ca in ultima vreme mergi des xD

    RăspundețiȘtergere
  14. Bai anonimi...semnati-va.:))
    Poti sa mergi cu cortu si sa te bucuri de prezenta prietenilor tai, poti sa canti la chitara, foc, chestii deastea, dar la noi, la romani, totul e alcool, sex, scandal si manele si tiganii.A..si Spice Shops si droguri tampite.
    Nu merg des in Aristocrat.E abia a 2-a oara.Dar vineri vreau sa merg iar.Merg ca-mi place muzica si ma distrez aiurea, fara sa-mi dau figuri si dealea.Ma prostesc and shit, si-mi place cand se uita la mine fitosii si fitoasele ca...oare ce-i cu aia...?Doaaaaamne...:O:)))

    RăspundețiȘtergere
  15. Colcalrii comunuitarii pe metru` patrat ai tricou roz?
    Sa te sloboz :)))
    Deasta nu`mi mai place in aristocrat merg aceasi si aceleasi persoane doar ca sa semneze condica sau sa faca prezenta si au 10 lei si stau la un red bul toata noaptea poate le cres aripi :)))

    RăspundețiȘtergere
  16. Da, băi, dar cine dracu îi bagă în seamă pe învinşi?Eu m-am dus să mă distrz cu prietena mea cea mai bună, prostindu-ne în timp ce învinşii se mirau ca oare ce căutăm acolo.hahaaaa

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu stiu de voi da eu de 1 mai trebuia sa raman acasa si in cele de urma mam dus undeva.Mam imbatat (bigtime) si asta nu din cauza ca "e cool" ci pentru ca era party lumea sarea dansa si una peste alta am baut mai mult decat era cazu(si sa intamplat in toate cele 3 nopti):D si nu mam imbatat sa ma dau mare ci pentru ca de cateva ori pe an tre sa o fac si pe asta si 1 mai e momentu perfect. In final a fost cel mai misto 1 may.

    sa fiti sanatosi

    RăspundețiȘtergere
  18. 1 mai e pentru cei care lucreaza, ba.Tu te-ai imbatat ca asa s-o nimerit.Si eu m-am imbatat ca asa s-o nimerit de 1 mai.

    RăspundețiȘtergere