marți, 23 martie 2010

Yoohoo!

A trecut ceva timp de cand n-am mai zis nimic.Imi pare rau, sunt ocupata cu BAC-u'.Da...Tot pe Bac dau vina.Dar e adevarat.Nu am facut mai nimic.Adica...am fost acum 2 saptamani in Cluj, in plimbare cu Pephy (prietenul meu cel mai bun), a fost foarte tare, avand in vedere ca nu vazusem Clujul pana atunci.Super tare!Ne-am simtit bine, am discutat, am fost prin mall-uri...Tare!
Tratamentul...Tratamentul decurge foarte bine, ma simt mult mai bine.Dar ce-i mai naspa e ca trebuie sa iau 18 pastile pe zi.E dezgustator.Sunt profesionista.Le pot inghiti pe toate fara apa.Ce shmecher!:))Oricum, ma simt mult mult mai bine.Peste 3 saptamani, voi fii ca nou-nascuta.
Am fost azi sa-mi fac niste poze de promotie la Casa Cositorarului.Imi place cum au iesit.Multumesc Pephy pentru ajutor!Nu o sa le public, vreau sa fie surpriza.
M-am tuns...Am breton, azi m-am filat, mi-am schimbat in mare parte garderoba intr-un stil ceva mai feminin.Am ceva poze.
Tu?Ce ai facut in astea vreo 3 saptamani?:D
Poze din Cluj, cu Pephy si Kerstin. xD




Si aici, sunt eu ceva mai schimbata, sa zicem.Like it??




Voi lua bacu' si fara ore de mate!!Haaaah!!Pentru ca-s copil destept, indiferent de ce zici tu!

11 comentarii:

  1. Nu uita sa inveti totusi si la aia, ca e naspa, crunta, diabolica si ce vrei tu:P. Cat despre astea trei saptamani...multe tu blondix:)). Le dezbatem noi alta data cand nu te mai uiti tu la Gossip girl:P.

    RăspundețiȘtergere
  2. omg 18 pastile in fiecare zi :S
    imi place noul tau look:D dar prima oara era sa nu te recunosc :D cum ai zis si tu mai feminin :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Baaabe ce frumoasa esti! Superba >:D< Continuaaaa ;;) :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. http://kristerrorz.blogspot.com/23 martie 2010 la 22:24

    Yuupyy...Ma bucur ca va place.:)
    Multumesc tare.:X:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce faina esti tu!
    >:D<
    Ma bucur ca te-am vazut din nou!
    Asa dor mi-era :-<
    Cine are breton acum? :>
    Feminino!
    :>

    RăspundețiȘtergere
  6. pentru mine aratati la fel :D:D indiferent de cum vei arata :D vei fii aceeasi ;)


    =AqvIL :X

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar sunt aceeasi.:D
    >:D<>:D<
    Doar cu un alt stil.

    RăspundețiȘtergere
  8. Tu...io in astea trei saptamani am cam dormit pe mine :P.
    Ma bucur ca esti mai bine :D.

    RăspundețiȘtergere
  9. Damn.Nimeni nu invata pentru Bac?
    Mi-e frica.

    RăspundețiȘtergere
  10. intotdeauna ti-a stat betooon cu breton!!mi-e ciuda ca nu am si eu par des ca tine!!..imi place schimbarea:D..Theo:-*

    RăspundețiȘtergere
  11. Multmesc, Theo.:*:*
    Mi-e dor de tine tare.Abia astept sa ne vedem.Sper ca in vacanta sa-ti faci timp.

    RăspundețiȘtergere